loading...
حمزه دانلود|دانلود رایگان|
hamzeh بازدید : 66 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

در این پست حرکات منحصر به فرد و فوق العاده جذاب در کنار گل های سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی این منچسترسیتی را آماده کرده ایم. کلیپی کوتاه اما زیبا و با کیفیت که گل های فوق العاده جذاب این ستاره ریزنقش را به نمایش در می آورد.

hamzeh بازدید : 52 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

hamzeh بازدید : 52 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

دانلود قسمت اول گلچین ده سال مداحی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از سال 1381 تا سال 1391 این مجموعه شامل گلچینی از بهترین مداحی های حاج محمود کریمی در ماه محرم می باشد.

hamzeh بازدید : 64 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Antenna Web Design Studio v4.81 - نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی

Antenna Web Design Studio نرم افزاری کاربردی و حرفه ای در زمینه طراحی صفحات وب می باشد. شما به کمک این نرم افزار می توانید در کم ترین زمان ممکن به ساخت صفحات وب به همراه تمامی امکانات لازم از جمله صفحات ارتباط با ما ، گالری های تصویر و بسیاری قسمت های دیگر بپردازید بدون این که نیاز به کدنویسی باشد.

hamzeh بازدید : 65 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

bitdefender antivirus pour mac 2014 2 ans 1 mac دانلود Bitdefender Antivirus for Mac 2014 Final نرم افزار آنتی ویروس بیت دیفندر برای مک

این بار آنتی ویروسی قدرتمند برای کاربران IOS

در این پست وب سایت میهن دانلود ، قصد داریم تا نرم افزار Bitdefender Antivirus for Mac 2014 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار اینترنت سکوریتی، یکی از محصولات کمپانی BitDefender بوده که سازنده آن شرکتی در کشور رومانی در شهر بخارا می باشد. شما با نصب این اینترنت سکوریتی دیگر به هیچ وجه نگران نفوذ هکرها به داخل سیستم خود نخواهید بود زیرا این نرم افزار با قدرت در مقابل هکرها و فایل های مخرب جاسوسی ایستادگی می کند. دیواره آتش Firewall این اینترنت سکوریتی با دقت بسیار بالا تمامی رفت و آمد های اینترنتی را زیر نظر میگیرد و در صورت مشاهده نفوذ هکرها یا خارج شدن اطلاعات از کامپیوتر اقدام به بلوک نمودن مسیر مورد نظر می نماید. همچنین قسمت Anti-Phishi این اینترنت سکوریتی مانع ورود کاربر به صفحات وب سایت های مخرب میگردد که به محض وارد کردن آدرس سایت مورد نظر در مرورگر نرم افزار اقدام به برسی آن می نماید که در صورت مشکوک بودن، صفحه بلوک میگردد. بعلاوه قسمت Antispam این اینترنت سکوریتی مانع ایجاد اخلال ایمیل های تبلیغاتی مخرب در کار سیستم میگردد. در این اینترنت سکوریتی بخش های مختلفی وجود دارد که از جمله میتوان به Antivirus قدرتمند BitDefender با قابلیت آپدیت خودکار روزانه و ساعتی اشاره نمود که شما با داشتن آن از نفوذ هرگونه ویروس و بد افزاری به داخل سیستم خود مصون خواهید ماند. سایر بخش های این نرم افزار شامل Antivirus, Antispyware, Antispam, Anti-Phishi, Firewall, Parental Control می باشد. در نسخه 2013 این اینترنت سکوریتی امکانات جدیدی نسبت به نسخه های قبلی آن اضافه شده که از جمله میتوان به قابلیت جدید Bitdefender Safepay اشاره نمود که مانند یک مرورگر عمل می کند و شما می توانید کارهای بانکی خود را در محیطی بسیار امن و با خیالی آسوده انجام دهید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

hamzeh بازدید : 52 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

100 Wonderful Abstract HD Wallpapers دانلود مجموعه پس زمینه های زیبا 100 Wonderful Abstract HD Wallpapers

دانلود Wonderful Abstract HD عکس سنگ عنوان اين پست از وب سايت ميهن دانلود است.اين مجموعه شامل 100 عکس با کيفيت بالا در اندازه 1600×1200-2560×1600 و با فرمت JPG است.بعد از مدتي تصوير دسکتاپ شما براي شما تکراري ميشود و نياز است که آن را با تصوير زيباتري جايگزين کنيد.سليقه افراد با يکديگر متفاوت است بعضي ها براي عکس دسکتاپ خود ، عکس از طبيعت بعضي ها ماشين ، موتور ، ورزشي ، و … را انتخاب ميکنند.به همين خاطر ما نيز قصد داريم عکس هاي مختلفي را با توجه به سليقه افراد قرار بديم.تصاويري که روي سايت قرار ميگيرند از کيفيت بالاي برخوردار هستند و شما ميتوانيد آن هاي را به عنوان عکس دستکاپ انتخاب کرده و از آن لذت ببريد.شما ميتوانيد با مراجعه به ادامه مطلب بصورت کاملا رايگان اين مجموعه را دانلود و از آن در نهايت لذت را ببريد.

hamzeh بازدید : 86 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

Microsoft Security Essentials Logo دانلود Microsoft Security Essentials 2014 Final آنتی ویروس مایکروسافت

آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، کم کم خود را به رقبای قدرتمند خود رسانده و در لیست هایی که برای معرفی بهترین آنتی ویروس ها از طرف سایت های مختلف ارائه می شود، جایی برای خود دست و پا کرده است.نرم افزار Microsoft Security Essentials ، به طور رایگان از طرف مایکروسافت ارائه شده و بر روی کلیه نسخه های ویندوز قابل نصب است. تنها چیزی که برای نصب این نرم افزار مهم است، این است که ویندوز شما Geniun شده باشد. یعنی یا یک ویندوز قانونی باشد، یا با یک Crack یا سریال آن را فعال سازی کرده باشید. از نکات جالبی که در این آنتی ویروس به چشم میخورد، محیط ساده و کاربرد آسان آن می باشد. آپدیت های رایگان و بی دردسر نیز برای کاربران ایرانی که همیشه مشکل آپدیت کردن آنتی ویروس خود را دارند بسیار مفید است.آنتی ویروس Microsoft Security Essentials با توجه به اینکه تولید کمپانی مایکروسافت است، به طور کامل با ویندوز سازگاری دارد و به هیچ عنوان باعث کندی سرعت ویندوز نمیشود

جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

hamzeh بازدید : 67 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

trend micro titanium internet security 2014 001 دانلود Titanium Internet Security 2013 آنتی ویروس تیتانیوم

 Trend Micro Titanium Internet Security 2013نرم افزاریست قدرتمند که براحتی می تواند در محافظت از تمامیه کارهایی که هر روز شما و خانواده تان بصورت آنلاین در اینترنت انجام می دهید (ایمیل ، کارهای بانکی ، کار با مرورگر و خرید ) به شما کمک کند . این نرم افزار قدرتمند با شناسایی لینک های سالم و مخرب در شبکه های اجتماعی ، شناسایی سایت های امن و مخرب در نتایج جستجوهای اینترنتی از شما محافظت میکند . داشتن تیونر سیستم ، جلوگیری از سرقت اطلاعات ، امکان مدیریت والدین بر فعالیت های اینترنتی فرزندان خود و نیز امکان محدود کردن آنها از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار جلوگیری از سرقت رمز کارت های اعتباری در هنگام خرید اینترنتی ، پسورد ها و دیگر اطلاعات شما در برابر هکر ها و دزدان اینترنتی می باشد.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

hamzeh بازدید : 50 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

Avira Free Antivirus 2014 1024x576 b04008702360b16b دانلود Avira Free Mac Security 2014 Final نرم افزار آنتی ویروس اویرا

 آنتی ویروسی قدرتمند برای کاربران Mac

در این پست وب سایت میهن دانلود ، قصد داریم تا نرم افزار Avira Free Mac Security 2014 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار آنتی ویروس، یکی از محصولات کمپانی Avira بوده که سازنده آن شرکتی در کشور آلمان می باشد. این نرم افزار علاوه بر اینکه دارای یک اسکنر قوی برای یافتن و حذف فایل های مخربی همچون viruses, worms و Trojans می باشد دارای یک دیواره آتش قوی نیز بوده که امنیت کامل سیستم شما را در هنگام گشت و گذار در اینترنت فراهم میسازد. همچنین از مهمترین ویژگی های این نرم افزار میتوان به مقابله و حذف پنجره های تبلیغاتی اسپام که در صفحات تبلیغاتی سایت ها پنهان شده اند و به صورت خودکار اجرا می شوند اشاره نمود. علاوه بر این کنترل دسترسی کودکان به اینترنت توسط پدر و مادر یکی دیگر از امکانات این برنامه به شمار میرود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

hamzeh بازدید : 118 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

Jack.Lumber.Tad MD دانلود بازی جکِ چوب بر Jack Lumber برای کامپیوتر
| بازی جکِ چوب بر Jack Lumber |


| دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |

در این بازی شما با Jack آشنا خواهید شد که از درختان متنفر بوده و عاشق حیوانات است، او همچنین از درختان متنفر است، چرا ما این حرف را ۲ بار تکرار کردیم؟  چون او واقعا از درختان متنفر است. به او کمک کنید تا بتواند با قطع درختان به هدفش برسد ولی مواظب باشید که به حیوانات صدمه نرسانید. هم اکنون می توانید این بازی را به طور رایگان از میهن دانلود دریافت نمائید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید…

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
دانلود رایگان|فیلم |عکس|اهنگ|بازی|نرم افزار|مطلب|ترفند|و....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 246
  • بازدید کلی : 29,829
  • کدهای اختصاصی